Regulamin pośrednictwa sprzedaży

  1. ZAKRES PRZEDMIOTOWY- Niniejszy regulamin określa zasady świadczenia przez Pośrednika usługi pośrednictwa na rzecz Klienta
    w zakupie towarów od Sprzedawców.
  2. SŁOWNICZEK -Wyrażenia użyte w niniejszym Regulaminie oznaczają:

Konto klienta – indywidualne konto w systemie elektronicznym, prowadzone i zarządzane przez
Pośrednika.

Klient – konsument w rozumieniu przepisu art. 22 indeks 1 Kodeksu Cywilnego, w imieniu i na rzecz
którego Pośrednik dokonuje zakupu towaru od Sprzedawcy.

Pośrednik – Trendship.com.pl – Maciej Głowiński, (Jeśli chcesz
odstąpić od umowy skontaktuj się by poznać adres do zwrotów. Prosimy nie odsyłać towaru na
adres: ul. Lesna5 . Przesyłka nie zostanie przyjęta).

Rejestracja – proces umożliwiający założenie indywidualnego konta klienta, na którym zebrane są
dane o Kliencie, i do którego Klient ustawia hasło.

Sprzedawca – podmiot, który dokonuje sprzedaży towaru i posiada siedzibę w innym kraju.

Usługa pośrednictwa – usługa świadczona przez Pośrednika na rzecz Klienta, zgodnie z zasadami
wskazanymi w niniejszym Regulaminie.

Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.
poz.827 z późn. zm.).

VAT – podatek od towarów i usług nakładany przy imporcie zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r.
o podatku od towarów i usług (Dz.U.2016.710 j.t.).

  1. ZAKRES USŁUGI POŚREDNICTWA
  2. W ramach świadczonej przez Pośrednika usługi pośrednictwa Pośrednik dokonuje w imieniu i na
    rzecz Klienta na podstawie udzielonego mu pełnomocnictwa zamówienia towaru od Sprzedawcy
    oraz uiszcza opłaty związane ze sprowadzeniem towaru do Klienta (z wyłączeniem cła i VAT od
    importu).
  3. W ramach usługi pośrednictwa Pośrednik nie dokonuje opłat tytułem cła i VAT od importu
    należnego tytułem dokonania zamówienia i przesłania na adres Klienta towaru.
  4. Usługa pośrednictwa świadczona jest na podstawie konkretnych ustaleń pomiędzy Stronami.
  5. Klient składając zamówienie tym samym oświadcza, że udziela Pośrednikowi pełnomocnictwa do
    dokonania w imieniu i na rzecz Klienta zamówienia towaru oraz do opłacenia w imieniu i na rzecz
    Klienta ceny i kosztów przesyłki towaru na adres Klienta. Pośrednik uprawniony jest do działania
    wyłącznie w zakresie udzielonego mu pełnomocnictwa.
  6. OBOWIĄZKI STRON
    Niniejszym Pośrednik oświadcza, że w związku ze świadczeniem przez niego na rzecz Klienta usługi
    pośrednictwa w sprzedaży towarów od zagranicznych sprzedawców, Pośrednik przejmuje na siebie
    niektóre z obowiązków, wynikających z przepisów prawa polskiego, ciążących na sprzedawcach
    towarów:
  7. udziela Klientowi niezbędnych informacji w zakresie prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży.
  8. przeprowadza i rozpoznaje postępowanie reklamacyjne dotyczące towaru.
  9. ponosi odpowiedzialność tytułem rękojmi za wady towaru.
  10. ponosi odpowiedzialność za dostarczenie zamówionego towaru w terminie 30 dni od dnia zawarcia
    umowy.
  11. dostarcza na życzenie klienta instrukcję użytkowania towaru, oraz wszelkie niezbędne dokumenty
    związane z towarem.
  12. DYSPOZYCJI URUCHOMIENIA USŁUGI POŚREDNICTWA
  13. Klient składa Pośrednikowi dyspozycję uruchomienia usługi pośrednictwa dotyczącego danego
    towaru poprzez stronę internetową Pośrednika albo przy wykorzystaniu serwisu internetowego
    Allegro.
  14. W przypadku składania dyspozycji uruchomienia usługi pośrednictwa przy wykorzystaniu serwisu
    internetowego Allegro, takie złożenie dyspozycji odbywa się zgodnie z mechanizmami tegoż
    serwisu.
  15. Po otrzymaniu dyspozycji uruchomienia usługi pośrednictwa Pośrednik przesyła Klientowi:
  16. treść niniejszego Regulaminu utrwaloną na trwałym nośniku.
  17. informację, że zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta, aby usługa pośrednictwa mogła
    zostać wykonana przed upływem 14 dni od daty zawarcia umowy, konieczne jest wyraźne
    żądanie Klienta w tym zakresie utrwalone na trwałym nośniku.
  18. informację, że Klient traci prawo do odstąpienia od umowy, jeżeli Pośrednik rozpoczął
    usługę pośrednictwa za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed
    rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Pośrednika utraci prawo
    odstąpienia od umowy.
  19. Pośrednik podaje Klientowi pełną informację dotyczącą ostatecznej ceny świadczenia wraz
    ze wszelkimi kosztami oraz opis głównych cech świadczenia. Informacje dostępne są na
    stronie internetowej Pośrednika lub w ramach serwisu internetowego Allegro.
  20. Składając dyspozycję uruchomienia usługi pośrednictwa poprzez stronę internetową
    Pośrednika Klient podaje Pośrednikowi w formularzu następujące dane: imię, nazwisko,
    adres e-mail. adres doręczenia przesyłki, numer telefonu.
  21. Klient dokonuje zamówienia po uprzednim zapoznaniu się z treścią niniejszego Regulaminu i
    zaakceptowaniu jego postanowień.
  22. Pośrednik obowiązany jest przekazać Klientowi potwierdzenie zawarcia umowy na odległość
    na trwałym nośniku w rozsądnym czasie po jej zawarciu przed rozpoczęciem świadczenia
    usługi. Potwierdzenie to zawiera informację o głównych cechach świadczenia z
    uwzględnieniem przedmiotu świadczenia oraz sposobu porozumiewania się z
    konsumentem.
  23. Pośrednik uruchamia usługę pośrednictwa niezwłocznie po otrzymaniu od Klienta zapłaty za
    usługę oraz przesłania Pośrednikowi wyraźnego żądania wykonana usługi przed upływem 14
    dni od daty zawarcia umowy.
  24. Za wykonanie usługi pośrednictwa uważa się złożenie i opłacenie zamówienia przez
    Pośrednika u Sprzedawcy.
  25. WARUNKI ZAWIERANIA I ROZWIĄZYWANIA UMÓW
  26. Usługodawca zobowiązuje się do rozpoczęcia świadczenia usług najpóźniej w terminie 3 dni
    roboczych od daty zawarcia umowy lub 3 dni roboczych od momentu zarejestrowania na stronach
    WWW Usługodawcy.
  27. Informację promocyjną lub handlową uważa się za zamówioną, jeżeli Usługobiorca wyraził zgodę
    na otrzymywanie takiej informacji, poprzez rejestrację w systemie informatycznym Usługodawcy, w
    szczególności udostępnił w tym celu identyfikujący go adres elektroniczny.
  28. Usługobiorca może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania ofert bądź zmodyfikować swoje
    ustawienia za pośrednictwem strony WWW lub poprzez bezpośredni kontakt pocztą elektroniczną
    lub telefonicznie.
  29. Rezygnacja, o której mowa w pkt. 3 jest równoznaczna z rozwiązaniem umowy o świadczenie usług
    drogą elektroniczną.
  30. REJESTRACJA I LOGOWANIE
  31. Klient może dokonać nieodpłatnej rejestracji.
  32. Rejestracji dokonuje się poprzez prawidłowe wypełnienie formularza rejestracyjnego. Klient
    rejestruje się po uprzednim zapoznaniu się z treścią niniejszego Regulaminu i zaakceptowaniu jego
    postanowień.
  33. W formularzu rejestracyjnym Klient podaje następujące dane osobowe: imię, nazwisko, adres
    email oraz ustanawia hasło do swojego konta.
  34. Klient w trakcie rejestracji może wyrazić odrębną zgodę na przesyłanie przez Pośrednika treści
    reklamowych i promocyjnych związanych bezpośrednio z usługami Pośrednika.
  35. W celu zalogowania się niezbędne jest podanie przez Klienta prawidłowego loginu w postaci
    adresu e-mail oraz hasła.
  36. Logowanie umożliwia Klientowi złożenie dyspozycji uruchomienia usługi pośrednictwa bez
    konieczności podawania przez Klienta jego danych.
  37. DOSTAWA TOWARU
  38. Wyłączona jest odpowiedzialność Pośrednika za niedostarczenie towaru w sytuacji, gdy Klient
    podał niewłaściwy adres.
  39. Zamówiony towar jest dostarczany na adres podany przez Klienta podczas składania
    dyspozycji uruchomienia usługi pośrednictwa.
  40. Pośrednik oświadcza, że dostawa zamówionego towaru zostanie dokonana przez Sprzedawcę
    w terminie nie później niż, 60 dni od dnia zawarcia umowy.
  41. Paczki wysyłane są również spoza Unii Europejskiej przez Sprzedawcę. Klient jest importerem.
    To na Kliencie ciążą obowiązki podatkowe należne tytułem dokonania importu.
  42. Klient ma obowiązek zgłosić brak doręczenia paczki w terminie nie późniejszym niż 100 dni od
    daty wysłania paczki.
  43. PŁATNOŚCI
  44. Na żądanie Klienta Pośrednik tytułem świadczonych na rzecz Klienta usług wystawia fakturę
    obejmującą prowizję za podejmowane przez Pośrednika działania. Pośrednik ma obowiązek
    wystawienia faktury za dostawę obejmującą całą kwotę świadczenia, która obejmuje przekazaną
    sprzedawcy kwotę zakupy oraz prowizję. Pośrednik wystawia fakturę bez podpisu klienta i
    przekazuje ją Klientowi drogą elektroniczną, na co Klient wyraża zgodę.
  45. Płatność tytułem usługi pośrednictwa oraz płatność tytułem kosztów związanych ze
    sprowadzeniem towaru (za wyjątkiem cła i VAT od importu) dokonywana jest na zasadzie
    przedpłaty przed przystąpieniem przez Pośrednika do świadczenia usług.
  46. Płatność może być dokonana według wyboru Klienta przelewem na rachunek bankowy Pośrednika
    lub za pośrednictwem serwisu obsługi płatności PayU.
  47. Wszelkie ceny podane na stronie internetowej Pośrednika wyrażone są w wybranej walucie.
  48. Produkty w cenie 0,00 zł oraz 0,49 zł są wynikiem błędu technicznego i odmawiamy realizacji
    zamówień na te produkty.
  49. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
  50. W terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru Klient może złożyć Pośrednikowi
    oświadczenie o zwrocie towaru nabytego od Sprzedawcy.
  51. Wraz ze złożeniem oświadczenia o zwrocie towaru:
    Klient:
    zobowiązuje się do wysłania towaru do Sprzedawcy, nie później niż w terminie 14 dni
    kalendarzowych od dnia, w którym otrzymał zamówiony towar. Towar musi zostać dostarczony na
    adres Sprzedawcy, podany przez Pośrednika, który zobowiązuje się, nie później niż w terminie 14 dni
    od dnia otrzymania towaru przez Sprzedawcę zwrócić Klientowi cenę produktu. Pośrednik dokonuje
    zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient
    wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  52. Oświadczenie o zwrocie można złożyć na formularz zwrotu. Pośrednik przewiduje możliwość
    złożenia oświadczenia o zwrocie towaru drogą elektroniczną. Do zachowania terminu, o którym
    mowa w ust. 1 wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  53. Klient ponosi koszty odesłania towaru do Sprzedawcy.
  54. Ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych zwroty lub wymiana przedmiotów z
    kategorii „Stroje kąpielowe”, „Bielizna”, „Produkty ochronne”, „Uroda i Zdrowie”, „Biżuteria”
    możliwe są wyłącznie dla przedmiotów oryginalnie zapakowanych w zapieczętowaną paczkę
    pocztową.
  55. Zwroty odesłane na adres Pośrednika utylizowane są po upływie 30 dni od daty odebrania.
  56. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
  57. W celu ułatwienia Klientowi przeprowadzenia postępowania reklamacyjnego Pośrednik
    przejmuje na siebie obowiązki związane z odpowiedzialnością Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady
    nabytego przez Klienta towaru. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta za pośrednictwem
    wiadomości email na adres: trendship@dpoczta.pl bądź w formie listownej na adres Pośrednika.
    W terminie 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia reklamacji Pośrednik ustosunkuje się do
    reklamacji konsumenta.
  58. Klient w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości związanych z funkcjonowaniem strony
    internetowej Pośrednika uprawniony jest do zgłoszenia tego faktu poprzez wysłanie wiadomości
    email na adres: trendship@dpoczta.pl bądź w formie listownej na adres Pośrednika.
  59. Klient uprawniony jest do zgłoszenia reklamacji dot. świadczenia przez pośrednika usługi
    pośrednictwa. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta za pośrednictwem wiadomości e-mail
    na adres: trendship@dpoczta.pl bądź w formie listownej na adres Pośrednika.
  60. Zgłoszenie Klienta powinno zawierać dane adresowe Klienta, imię i nazwisko Klienta, a także
    dokładne wskazanie nieprawidłowości, której dotyczy zgłoszenie wraz z uzasadnieniem zgłoszenia.
  61. Pośrednik ustosunkuje się do otrzymanego zgłoszenia w terminie nie dłuższym niż 14 dni od
    daty jego otrzymania.
  62. Wszelkie reklamacje dotyczące płatności winny być zgłaszane podmiotowi odpowiedzialnemu
    za wykonanie płatności, tj. bankowi bądź innemu podmiotowi za pośrednictwem którego
    przekazywane są środki pieniężne.
  63. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
  64. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o
    ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000 z późn. zm.)
  65. Klient, podając dane osobowe, wyraża zgodę na ich przetwarzanie przez Pośrednika w celu
    prawidłowego świadczenia usługi.
  66. Dane wprowadzone do formularza rejestracyjnego winny być przez Klienta aktualizowane.
    Aktualizacji danych należy dokonać poprzez zmianę stosownych danych na koncie Klienta.
  67. Klient może również wyrazić zgodę na przesyłanie informacji handlowych środkami
    komunikacji elektronicznej. W przypadku wyrażenia takiej zgody Pośrednik uprawniony jest do
    przesyłania Klientowi drogą elektroniczną tych treści.
  68. Podane w formularzu zgłoszeniowym i/lub rejestracyjnym dane osobowe będą przetwarzane
    oraz administrowane przez Pośrednika.
  69. Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści danych osobowych oraz prawo do żądania ich
    poprawiania, uzupełniania lub usunięcia na zasadach określonych w art. 32-35 ustawy o ochronie
    danych osobowych.
  70. PRAWA AUTORSKIE
  71. Strona internetowa Pośrednika jest utworem w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i
    wszelkie prawa autorskie przysługują wyłącznie Pośrednikowi.
  72. Pośrednik oświadcza, że wszelkie materiały zamieszczone na stronie internetowej
    Pośrednika, w tym materiały tekstowe, zdjęciowe, graficzne oraz ich układ stanowią własność
    intelektualną Pośrednika bądź podmiotów trzecich.
  73. Pośrednik wyłącza możliwość kopiowania, powielania, modyfikacji, dystrybucji bądź innych
    form komercyjnego wykorzystania materiałów będących własnością Pośrednika, o których mowa w
    ust. 1, bez uprzedniej pisemnej zgody Pośrednika.
  74. WYMAGANIA TECHNICZNE
  75. W celu korzystania ze strony internetowej Pośrednika wymagane jest posiadanie przez
    Klienta komputera lub innego urządzenia końcowego mającego dostęp do sieci Internet.
  76. Do korzystania ze strony internetowej Pośrednika wymagane jest włączenie obsługi krótkich
    informacji tekstowych zwanych cookies (dalej: pliki cookies). Wyłączenie plików cookies uniemożliwia
    Klientowi pełne korzystanie ze strony internetowej Pośrednika.
  77. ZMIANY REGULAMINU
  78. Pośrednik zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w niniejszym Regulaminie, o czym
    niezwłocznie, tj. w terminie nie krótszym niż 14 dni przed wprowadzeniem zmian, poinformuje na
    stronie internetowej.
  79. Pośrednik poinformuje o fakcie dokonania zmiany Regulaminu poprzez zamieszczenie na
    stronie internetowej informacji o dokonaniu zmian i zamieszczenie ujednoliconego tekstu
    zmienionego Regulaminu oraz wskazanie, które z dotychczasowych zapisów Regulaminu uległy
    zmianie.
  80. Zmiana Regulaminu może nastąpić w każdym czasie, w szczególności z ważnych przyczyn
    technicznych, prawnych i/lub organizacyjnych, bez konieczności uzasadniania tych przyczyn.
  81. Korzystanie przez Klienta z usług Pośrednika po wejściu w życie zmian Regulaminu
    równoznaczne jest z akceptacją wprowadzonych zmian.
  82. Wszelkie zmiany niniejszego Regulaminu wchodzą w życie w terminie 14 dni od daty ich
    opublikowania na stronie internetowej.
  83. Zmiany Regulaminu po złożeniu Dyspozycja uruchomienia usługi pośrednictwa nie wpływają
    na sposób jego realizacji.
  84. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  85. Niniejszy Regulamin udostępniany jest Klientom nieodpłatnie, w sposób umożliwiający jego
    pozyskanie, odtwarzanie oraz utrwalanie jego treści.
  86. Niniejszy Regulamin jest dostępny na stronie internetowej w zakładce Regulamin.
  87. Komunikacja pomiędzy stronami odbywa się drogą elektroniczną. Pośrednik będzie wysyłał
    Klientowi informacje na adres e-mail wskazany w trakcie rejestracji.
  88. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania go na stronie internetowej.
  89. Jeżeli jedno z postanowień niniejszego Regulaminu jest lub będzie bezskuteczne, nie narusza to
    mocy obowiązującej pozostałych postanowień. W miejsce bezskutecznego postanowienia

Regulaminu zastosowana będzie reguła, która jest najbliższa celom nieważnego postanowienia i
całego niniejszego Regulaminu.

  1. Wszelkie spory wynikłe z tytułu świadczenia przez Pośrednika usług będą rozstrzygane polubownie,
    a w przypadku braku porozumienia będą rozstrzygane przez właściwy miejscowo i rzeczowo sąd
    powszechny.
  2. Dla wszelkich stosunków prawnych, wynikających z niniejszego Regulaminu, właściwe jest prawo
    polskie.
  3. Do spraw nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają powszechnie
    obowiązujące przepisy prawa.